ΚΑΝΕ ΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

μανες

μανες

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

ενας γερμανος στα μελισσια μας

ξερουμε οτι το φυτο Solanum elaeagnifolium

κατα ελληνικη ονομασια γερμανος δεν εχει καμια απολυτος μελισσοκομικη σημασια .
 Τα πραγματα ισος ειναι διαφορετικα .
Σημερα το πρωι περι ωρα 0800 ημουν στα μελισσια σε μια περιοχη πλουσια σε βαμβακια, τριφυλλια , αγριοβαμβακια κλπ με μεγαλη μου εκπληξη ειδα επανω στο φυτο γερμανος στα λουλουδια αλλα και στον κορμο του φυτου μελισσες να συλλεγουν γυρη αλλα να παραμενουν και αρκετη ωρα στον κορμο του φυτου,


ειπα ειναι τυχαιο αλλα προσεχοντας καλυτερα ειδα σε παρα πολλα φυτα μελισσες φορτομενες με κιτρινη γυρη στα ποδαρακια τους. . Επικοινωνησα με τον καθηγητη μελισσοκομιας τον κυριο Θρασυβουλου Ανδρέα ο οποιος μου ειπε τα παρακατω
 <<Οταν δεν βρισκουν κατι αλλο οι μελισσες πανε στον γερμανο. χρειαζεται ομως να δονησουν το ανθος και να παραγουν σχετικο βουητο για να παρουν τη γυρη που κρυβεται στους στημονες.Εχω μαζεψει και εγω μελισσια με γυρη γερμανου στα ποδια τους >> και συνεχεισε λεγοντας <<Βλεπουμε ολο και ποιο συχνα μελισσες πανω στο φυτο γερμανο. Τα φυτα μετεξελλισονται και δεν θα με ξενισει εαν μετα απο καποια χρονια ο γερμανος μετατραπει σε μελισσοκομικο φυτο. Μεχρι τωρα το φυτο δεχοταν επισκεψεις κυριος τον αυγουστο>> Δεν εχω εγω να προσθεσω κατι μια και ο αξιοτιμος κυριος Θρασυβουλου μου εδωσε την απαντηση. Αναμονη για να δουμε την εξελιξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η λίστα ιστολογίων μου

ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ