ΚΑΝΕ ΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

μανες

μανες

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Λογοκρισία και εδώ?



Κάθε φορά που ανακαλύπτω και ένα καινούργιο μελισσοκομικό μπλοκ , χαίρομε ιδιαίτερα διότι , διαβάζοντας τις απόψεις κάποιου άλλου συναδέλφου ,εμπλουτίζω τις γνώσεις μου και πολλές φορές ανακαλύπτω ότι κάνω κάποια λάθη στην ενασχόληση μου με την μελισσοκομία τα οποία και προσπαθώ να διορθώσω εάν διαπιστώσω ότι τα γραφόμενα του συναδέλφου έχουν τουλάχιστον μια επιστημονική βάση . Πολλές φορές , χρειάστηκα την διευκρίνιση και την βοήθεια για διαφορά θέματα που είχαν αναρτήσει , κάποιοι συνάδελφοι μελισσοκόμοι που ταυτόχρονα διαθέτουν χρόνο για να ενημερώνουν τους παλαιούς - νέους μελισσοκόμους και όχι μόνο μέσο του ίντερνετ, για διάφορες μελισσοκομικές τεχνικές που εφαρμόζουν στα μελίσσια τους και για τις οποίες δεν κρατάνε μυστικά και έχουν όλη την διάθεση να απαντήσουν σε οποιονδήποτε τους το ζητήσει . Πρόσφατα εμφανίστηκε ένα νέο μελισσοκομικό μπλοκ του οποίο το μόνο θέμα που είχε να αναπτύξει ήταν οι χρήση της αλόης δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν . Ο αγαπητός συνάδελφος μπορεί πράγματι, να είδε θεαματικά αποτελέσματα από την χρήση των σκευασμάτων της αλόης , θα έπρεπε όμως να περιμένει να γίνουν και οι απαραίτητες έρευνες και ανακοινώσεις από τα δύο πραγματικά εξαίρετα πανεπιστημιακά ιδρύματα που ασχολούνται με την μελισσοκομία και όχι να προσπαθεί να πείσει και άλλους να γίνουν χρήστες της . Η ενέργεια που με ανάγκασε να προβώ στην ανάρτηση αυτή είναι ότι διαπραχθεί από μέρους του διαχειριστή του μπλόκ καταπάτηση της ελεύθερης και διαφορετικής άποψης από άλλους συναδέλφους διαγράφοντας τα σχόλια που είχαν γίνει επώνυμα πλην όμως δεν ήταν αρεστά στον αγαπητό συνάδελφο .

12 σχόλια:

Στάθης Ζαχαρός είπε...

Αγαπητέ συνάδελφε εγώ αυτές τις παρατηρήσεις έκανα δεν σε έχει πιέσει κανένας να ακολουθήσεις και εσύ,όμως αυτές τις μέρες δέχτηκα ένα ανελέητο πόλεμο λες και είχα βάλει το πιστόλι στο κρόταφο του καθενός να ακολουθήσει την συμβουλή μου και αν έκλεισα τα σχόλια ήταν γιατί ορισμένοι συνάδελφοι που τόλμησαν να ρωτήσουν τους επίπληξαν με το χειρότερο τρόπο και δεν ξέρω ακόμη το γιατί εσύ μιλάς για λογοκρισία ; εγώ τι να πω καθεστώς δικτακτορίας που δεν μπορεί να κανένας να αναφέρει την γνώμη του αν δεν είναι αρεστά σε μερικούς.
Εγώ αυτήν την γνώμη έχω και θέλω να την μοιραστώ με άλλους αλλά αν θέλεις μελέτες περίμενε θα αναρτήσω μελέτες μεγάλων εργαστηρίων τότε άραγε τι θα πείτε ότι πάλι είμαι τσαρλατάνος;
Στάθης Ζαχαρός

Σπύρος Σφήκας είπε...

Φίλε μου τα σχόλια τα έκλεισες όταν σου έγραψα εγώ πρώτος για τις ανακρίβειες που λές μετά από δύο ώρες δεν υπήρχαν σχόλια. Που το είδες ότι επιπλήξαμε συναδέρφους που ρώτησαν. Μου φαίνεται την μύτη του Πινόκιο πρέπει να την βάλω μεγαλύτερη. Άντε γεια......βρε άντε γεια που λέει και ο Τσουκαλάς.

Στάθης Ζαχαρός είπε...

Εγώ κύριε μου δεν γράφω ανακρίβειες ακριβώς τις εμπειρίες μου γράφω τώρα αν τυχαίνει να συγκρούονται οι απόψεις μου με τα δικά σου συμφέροντα
αυτό αλλάζει.
Γι αυτό και δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σας αλλά δεν θα με φιμώσετε ώστε να μην λέω την γνώμη μου η δικτακτορία έχει φύγει προ πολλού απο την Ελλάδα αν δεν το έχετε καταλάβει......

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Αγαπητέ Στάθη.
Αν και είμαστε συνεταίροι δεν έτυχε ποτέ να γνωριστούμε από κοντά.
Απ τα γραφόμενά σου διαπιστώνω πως πρόκειται για έναν δραστήριο ανήσυχο άνθρωπο με παρατηρητικότητα και γνώσεις και ο συνεταιρισμός μας έχει την ανάγκη ενός τέτοιου ανθρώπου. Δεν σε είδα όμως ούτε στην γενική συνέλευση την Δευτέρα όπου ελήφθησαν σοβαρότατες αποφάσεις για σοβαρότατα προβλήματα όπου η γνώμη σου μας χρειαζόταν αλλά ούτε και στο δικαστήριο χθες για την υπεράσπιση του Συνεταιρισμού μας
Αγαπητέ Βασίλη.
Αυτά τα μπλοκ νομίζω πως τα δημιουργήσαμε με σκοπό την επικοινωνία και την ανταλλαγή απόψεων και όχι το μονόπλευρο πέρασμα μιας άποψης. Νομίζω λοιπόν πως έχεις απόλυτο ως προς τα σχόλια τα οποία πρέπει να δεχόμαστε καλόκαρδα είτε αυτά είναι θετικά είτε αρνητικά.
Καλό σας βράδυ.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Βασίλη
μήπως κακώς τον 'κράζουν'.Όλοι λέμε ανοιχτά την γνώμη μας και τις εμπειρίες μας.Προσωπικά μέσω των blog έμαθα πολλά και συνεχίζουμε.
Αν ο κύριος Στάθης θέλει να μας βοηθήσει,η πρόσκληση του Θεοδόση είναι η καλύτερη απάντηση για τις αγαθές προθέσεις του,αν όχι τότε κάτι άλλο συμβαίνει.
Εργαζόμαστε σαν μέλισσες για να έχουμε γλυκό αποτέλεσμα.
Περιμένουμε με ενδιαφέρον.
Καλό βράδυ σε όλη την παρέα.

Στάθης Ζαχαρός είπε...

Αγαπητέ Ανέστη εγώ είμαι πρόθυμος και μέσα στον συνεταιρισμό να βοηθήσω και να προσφέρω τις υπηρεσίες μου αλλά δεν πήρα κάποια ειδοποίηση και δεν ήξερα κάτι πάνω σε αυτή την συνέλευση αύριο κιόλας θα επικοινωνήσω με τον κ.Θεοδόση και θα πάω και από τον συνεταιρισμό να δώ τι συμβαίνει και θα είμαι πάντα κοντά τους.

GRAINBOW είπε...

Ρε παιδια τα πραγματα ειναι απλα.Αφου λεει οτι ανηκει στο Συνεταιρισμο του Βολου και θα επικοινωνησει με τον Κ.Κατσαρο Θεοδοση(τον οποιο ολοι γνωριζουμε και εμπιστευομαστε),και ο κ.Θεοδοσης θα διαπιστωσει αν προκειται για υποθεση μαιμου (!)
Καλο θα ειναι ομως να του δειξει και τα 240 η οσα μελισσια λεει οτι εχει(προσωπικα πιστευω οτι δεν εχει ουτε ενα).Μαζι με βιβλιαρια και πυροσφραγιδες εννοειται.
Παντως Σταθη(Αλεξανδρε!) καρφωθηκες μονος σου με τα γραφομενα σου και με το μοιραιο 1.25 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΚΥΨΕΛΗ !!!
Ειναι και πολλα αλλα που τα επαναλαμβανεις με λιγο διαφορετικο τροπο απο 2 χρονια τωρα οπως στο αειμνηστο(?) melissokomos.com
Και επισης βαζεις στοιχεια επικοινωνιας μονο και μονο για να επιβεβαιωσουν οι (ανυποψιαστοι) μελισσοκομοι την επιτυχια της αλοης? και οχι για να καταφερεις να πουλησεις προιοντα κυψελης?
Μα τι λεω ? Αφου δεν εχεις !
Ειναι γελοιο παντως που δεν παραδεχεσαι οτι δεν εισαι μελισσοκομος παρα μονο πωλητης αλοης!
Μην υποτιμας αλλο τη νοημοσυνη μας.
Αντε γεια ρε alexco !!!

Στάθης Ζαχαρός είπε...

Αγαπητέ μου, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος και αν θέλεις να μάθεις έχω αρκετά μελίσσια όσα σου αναφέρω και ο πατέρας μου ήταν απο τα ιδρυτικά μέλη του Μελισσοκομικού συνεταιρισμού Βόλου και η μητέρα μου μέχρι λίγο καιρό δούλευε στο συνεταιρισμό όσο αν θέλεις να τα δεις μπορείς όποτε μπορείς να δεις βιβλιάριο και μελίσσια αν σας πειράζει που βάζω το όνομά μου να μη το βάζω στο τέλος καταλαβαίνω ότι ενοχλήστε που γράφω και γι αυτό προσπαθήστε να με κάνετε να σταματήσω όχι αγαπητέ μου κάνεις μεγάλο λάθος τώρα θα γράφω με περισσότερο πάθος έτσι για να ενοχλήστε.Αν έχω μελίσσια ο κ.Θεοδόσης μπορεί να το διαπιστώσει που θα του τηλεφωνήσω αύριο κιόλας και μπορεί αν θέλει να ρωτήσει στον Συνεταιρισμό να μάθει για το άτομό μου και δεν είμαι πωλητής πόσες φορές θα το πω άλλωστε και προϊόντα πουλάω και ετοιμάζω και site με τα προϊόντα μου που έχω προς πώληση εσείς αλήθεια έχετε μελίσσια ή είστε κάποιος που ενοχλήθηκε απο τα γραφόμενά μου δεν έχω καταλάβει ακόμη γιατί ρε παιδιά τόση επίθεση.

markos aliprantis είπε...

Αγαπητέ κύριε ΣΤΑΘΗ.
Μην παρεξηγείς τους συναδέλφους αλλά βλέπεις πρίν καιρό κάποιος Αλέξανδρος σώνει και καλά να μας πουλήσει αλόη για να θεραπεύσει πάσα νόσο των μελισσιών μας.Επειδή όλοι αγαπάμε τις μέλισσες μας και επειδή ξοδεύουμε πάρα πολλά χρήματα σε πατέντες για να μην χρησιμοποιούμε φάρμακα θα έπρεπε πρώτα να αναρτήσεις τα αποτελέσματα των ερευνών που έκαναν τα Πανεπιστήμια,τα ΕΘΙΑΓΕ και μετά τις συνταγές σου.Δεν ξέρω αν είσαι και εσύ ντήλερ(αν σε έκανε ο γνωστός Αλέξανδρος)της αλόης που κατά τα λεγόμενά του μέχρι και πόδι να σπάσεις το θεραπεύει.
Προσωπικά πιστεύω οτι τα blogs είναι χώρος ανταλαγής απόψεων και όχι διαφημιστικός των προϊόντων που πουλάμε.Και τώρα που το θυμήθηκα πάντως γράφεις και εσύ με το ίδιο στύλ του Αλέξανδρου.

beelovers είπε...

Ήρεμα παιδιά δεν χρειάζεται τόσο πάθος. Δεν χρειάζονται οι προσωπικές επιθέσεις , εδώ είναι ένας χώρος όπου ελεύθερα ο καθείς λέει την άποψη του . Προσωπικά δέχθηκα αρκετά email από τον εν λόγο κύριο τα οποία απλός δεν τα διάβασα και τα διέγραψα. Όσον αφορά τον κ. Στάθη η ενέργεια του να διαγράψει τα σχόλια ( καλόπιστα ή κακόπιστα) των αναγνωστών του δείχνει μόνο ασέβεια προς αυτούς και νομίζω ότι έγινε σε μια στιγμή εκνευρισμού και μόνο . Όσον αφορά για το μπλοκ του είναι δικό του πρόβλημα να γράφει μέσα σε αυτό ότι νομίζει (είναι προσωπικός χώρος έκφρασης) καθώς και δικιά μας επιλογή εάν θα τον διαβάζουμε ή όχι . Η τεχνολογία μας έδωσε ένα εργαλείο στα χέρια μας με το οποίο όπως ανέφερα και στην ανάρτηση μπορούμε να επικοινωνούμε και να ανταλλάσουμε απόψεις , ας το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού τουλάχιστον στα beeblogs . Καλημέρα σε όλους μελισσοκόμους και μη

ELENI είπε...

ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ .....ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΑΣΙΛΗ.....

xristina είπε...

και εγώ...με την Eleni ,είμαι.Καλησπέρα. (νομιζω οτι εχω χάσει ,κάποιες αναρτήσεις...θα τις δω τώρα)

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η λίστα ιστολογίων μου

ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ