ΚΑΝΕ ΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

μανες

μανες

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Θεραπεία – διέγερση – αποθήκευση



Η περίοδος που διανύουμε είναι ιδανική για μια πρώτη θεραπεία κατά του βαρόα , στα μελίσσια που δεν πήγαν καθόλου για παραγωγή πευκόμελου ή που τα τρυγήσαμε και τα βγάλαμε από τα πεύκα . Φυσικά θέλουμε :
1ο. ενίσχυση του γόνου προκειμένου να αντέξουν με νέο πληθυσμό στις δυσκολίες του επερχόμενου χειμώνα .
2ο. ενίσχυση των αποθεμάτων τους σε τροφές.
3ο.Χαμηλά ποσοστά προσβολής από βαρόα
Η μεταφορά τους σε περιοχές όπου υπάρχουν ρείκια , κουμαριές κλπ φθινοπωρινές ανθοφορίες είναι το ιδανικό για αύξηση του γόνου, ενίσχυση των δικών τους αποθεμάτων χωρίς όμως να έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε ταυτόχρονα και θεραπεία κατά του βαρόα χωρίς χημικά ( έστω και τα εγκεκριμένα) . Εγώ σε μερικά μελίσσια που δεν μεταφέρθηκαν (για διάφορους λόγους) στα πεύκα και παρέμειναν εδώ μια και υπάρχει νομή (ρείκια – βαμβακίτσα και τα μυστικά της πόλης ) αποφάσισα να κάνω ταυτόχρονα θεραπεία – διέγερση – αποθήκευση . Όπως πολύ καλά γνωρίζουμε οι μυημένοι στην μελισσοκομία το τάϊσμα γίνεται αυτή την εποχή με σιρόπι 2: 1 ( 2 μέρη ζάχαρη και 1 μέρος νερό ) προσθέτοντας ( εγώ ) για κάθε λίτρο 1 ml διάλυμα κρυσταλλικής θυμόλης και το τοποθετούμε μέσα στην κυψέλη σε ειδική ταΐστρα . Εγώ τόλμησα για 2η χρονιά και κάνω το τάϊσμα αυτό σε εξωτερικό χώρο 30 μέτρα περίπου από τις κυψέλες . Δεν αντιμετώπισα ποτέ λεηλασία και τα μελίσσια παίρνουν όσο σιρόπι τους επιτρέπει η δυναμικότητα τους . Φυσικά θα μου πει κάποιος ότι ταΐζω και τα μελίσσια της γύρο περιοχής , δεν πειράζει κάνουν και αυτά ταυτόχρονα με τα δικά μου θεραπεία κατά του βαρόα .

7 σχόλια:

skalistiri είπε...

ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ BLOG ΣΟΥ,ΟΥΣΑ ΑΣΧΕΤΗ ΠΕΡΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ!

beelovers είπε...

Αγαπητέ/η skalistiri μέσα από αυτό το μπλοκ προσπαθώ (ελπίζω να τα καταφέρνω) να δώσω σε μυημένους και μη στην μελισσοκομία κάποια στοιχεία από τα δικά μου λάθη , εμπειρίες, διαπιστώσεις τα οποία θεωρώ ότι μόνο καλό θα προσφέρουν . Όσον αφορά το ότι είσαι άσχετος /η με την μελισσοκομία σε διαβεβαιώνω ότι είναι μεγάλο πάθος , ερωτάς , ζωή , τα πάντα , είναι σαν το ναρκωτικό που όταν μπει στο αίμα σου δεν μπορείς να το αποχωριστείς με τίποτα . Καλός όρισες στο μπλοκ μου και ελπίζω να το επισκέπτεσαι συχνά . Δεκτή και κάθε πρόταση που αφορά την βελτίωση του .

Corfu bee είπε...

Βασίλη γεια σου ...έχω μια δυο ερωτήσεις πάνω στον τρόπο θεραπείας το 1 ml θυμολης με τι το διαλύεις πριν το ρίξεις στο σιρόπι ?? με τι αναλογία γίνετε η διάλυση για να είναι αποτελεσματικό ?? Το σιρόπι δεν μπορεί να μπει σε εξωτερικό τροφοδότη από απόγευμα ??? τι ποσότητα ?? και τέλος η θεραπεία με Οξαλικό όταν δεν έχουν γόνο γίνετε κανονικά έτσι ?? τελικά δεν ήταν μια δυο ...ήταν πιο πολλές

beelovers είπε...

Κώστα καλησπέρα . Τα 100 kgr κρυσταλλικής θυμόλης τα διαλύω σε καθαρό οινόπνευμα 500 kgr , από αυτά παίρνω με μια σύριγγα 1 ml διαλύματος για κάθε κιλό σιρόπι. Την τροφοδότηση την κάνω κάθε απόγευμα στις 1700 ώστε μέχρι να νυχτώσει το έχουνε πάρει όλο . Για το οξαλικό οξύ δεν γνωρίζω να σου πω κάτι διότι δεν το έχω χρησιμοποιήσει .

beelovers είπε...

διόρθοση γραμ.

Corfu bee είπε...

Ευχαριστώ πολύ Βασίλη

IxNiLaTiS είπε...

Βασίλη:

1ον. έχω προσπαθήσει πολλές φορές να απαντήσω στο ,λόκ σου αλλά μου βγάζει διαρκώς λευκές σελίδες.

2ον. Νομίζω ότι με τον τρόπο που τα ταϊζεις κάνεις θεραπεία μόνον στις εργάτριες που βγαίνουν έξω και όχι και στις παραμάνες.

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η λίστα ιστολογίων μου

ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ