ΚΑΝΕ ΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

μανες

μανες

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

ΚΟΝΤΡΑ ΠΛΑΚΕ -- ΞΥΛΟ = 0-1

Το μελισσοκομείο μου αποτελείται από 90% κυψέλες με κινητούς πάτους τους οποίους κατασκεύασα μόνος μου. Ο προβληματισμός μου από την αρχή ήταν << κόντρα πλακέ ή ξύλο ? >>. Μετά από χρήση 3 ετών κατέληξα στο βεβαιωμένο (για μένα ) αποτέλεσμα. Το ξύλο είναι καλύτερο , ανθεκτικότερο , ελαφρύτερο και δεν κρατάει υγρασία σε αντίθεση με το κόντρα πλακέ που και υγρασία κρατάει και βαρύτερο είναι αλλά και ξεκολλάνε τα στρώματα των καπλαμάδων που έχει όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες.


6 σχόλια:

İlhami Uyar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
İlhami Uyar είπε...

Dear Vassilis Kalamiotou,wood must be first prefer to prepared hive,do you use or suitible to mobile beekeeping those hives.Wood hives prevent humuduty and other unwanted situation.Have a good job,stay well

İlhami Uyar είπε...

Do you set steel apparattus front and back side?

lingistis είπε...

Τι είδος κόντρα πλακέ χρησιμοποιείς? Στο θαλάσσης νομίζω ότι δεν ξεκολλάνε οι καπλαμάδες.

beelovers είπε...

δυστιχός φιλέ μου κόντρα θαλασσης και απο το ακριβό το ελληνικό μάλιστα

IxNiLaTiS είπε...

Βασίλη, το κοντραπλακέ πρέπει να φιμώνεται στα κοψίματα με στόκο. Διαφορετικά ότι υγρασία εισχωρήσει μέσα, κάποια στιγμή θα παγώσει και θα το τινάξει.

Πόσα χρόνια τους έχεις;

Για να δούμε φέτος με τα κρύα αν πάθουν τίποτα οι δικοί μου που τους έχω στοκάρει.

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η λίστα ιστολογίων μου

ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ