ΚΑΝΕ ΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

μανες

μανες

Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

παιχνιδάκια στο βουνό

Έφτασε η περίοδος του πεύκου και όλοι οι συνάδελφοι έχουν μεταφέρει τα μελίσσια τους σε περιοχές όπου τα πεύκα έχουν εργάτη για την τελευταία παραγωγή του έτους το πευκόμελο .
Ωραίο μέρος για μελίσσια .




Χαλάρωμα στον πλάτανο



Ο φίλος ,συνάδελφος και εκπαιδευμένος μελισσοκόμος Τάσος σε ρόλο Ταρζάν


φυσικά δεν μπορούσα να μην βγάλω φωτο αυτό το υπέροχο πίτ μπουλ για να την χαρίσω στην φίλη μου την Ελένη με αγάπη

13 σχόλια:

tasos kirkos είπε...

Μπορείς να μου πεις που βρήκες την όρεξη ,μετά από τόση δουλειά ,να ασχοληθείς και με την ιστοσελίδα σου. Τί είσαι SUPERMAN.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Οι μέλισσες ποτέ δεν σταματάνε.
Ποτέ δεν τεμπελιάζουν.
έτσι και οι μελισσοκόμοι...
Καλό σας βράδυ.

Arty είπε...

Eimaste paidia kata vathos :) Nice photos Basili..

beelovers είπε...

τασούλη ένας μελισσοκόμος πάντα έχει μέσα του πολύ ενέργεια λόγω του βασιλικού πολτού που τρώει

xristina είπε...

μια χαρά σας βρίσκω!!! Αλλά καπνίζεις πάνω στον πλάτανο ή μου φαίνεται?

beelovers είπε...

χριστινάκι καλημέρα. Δεν καπνίζω απλός εφαρμόζω αυτό που λέει χαιρέτα μου τον πλάτανο με όλα τα κουρδουμπούλια και στέλνω φιλιά σε όλους τους φίλους μου

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΘΗΒΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ 5 ΚΥΨΕΛΕΣ ΓΙΑ ΠΕΥΚΟΜΕΛΟ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΝΝΗΣ

ELENI είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ELENI είπε...

KAΛΗΜΕΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟ...ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΘΗΒΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ 5 ΚΥΨΕΛΕΣ ΓΙΑ ΠΕΥΚΟΜΕΛΟ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΝΝΗΣ

Μάτα είπε...

Ειδικά εκεί που είσαι πάνω στον πλάτανο σε ζηλεύω ειλικρινά! Φιλιά πολλά!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Είναι πολύ όμορφο να παράγει κανείς μέλι, ή οτιδήποτε από τη φύση.
Αυτή η δραστηριότητα προκαλεί ένα διαφορετικό δυναμικό.
Συνέχισε να παράγεις, είναι απόλαυση για τη ζωή.

beelovers είπε...

αγνωστε πάρε τηλ να σου βρω μέρος
ελενάκι καλημέρα (καλησπέρα) θα περάσω να το παραλάβω
ματα μου δεν καταφέραμε να ανταμώσουμε στην πατρίδα μας ελπίζω να εισαι καλά
αστροσυμμορίτες δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο στο ωραίο σου σχόλιο

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η λίστα ιστολογίων μου

ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ