ΚΑΝΕ ΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

μανες

μανες

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Η δική μου ΑΡΓΩ

Πολύς λόγος τελευταία για την κυψέλη αργώ . Οι κριτικές όσων την έχουν χρησιμοποιήσει άριστες. Το μόνο αποτρεπτικό είναι η σχετικά πολύ υψηλή τιμή της  (150 ευρώ). Διαβάζοντας την Μ.Ε. , μελετώντας το blog του συναδέλφου Βαγγέλη Νάξιου  και με τις τηλεφωνικές οδηγίες από τον Βαγγέλη κατασκεύασα και εγώ την δική μου ΑΡΓΩ την οποία σας παρουσιάζω .
Προσθήκη λεζάντας





Φυσικά θα ήταν μεγάλη αγένεια από μέρους μου να μην ευχαριστήσω τον επίσης φίλο μου Γιώργο Τζουμάνη έναν πραγματικό καλλιτέχνη στη ξυλογλυπτική και στο έπιπλο .

2 σχόλια:

evangelos naxios είπε...

Καλημερα αγαπητε φιλε,αριστα!

Ειδα εκει και ψησταριά ,δεν πιστευω να πλακωθήκατε στο κρασι και να κανατε μονο μια???

Χθες πηγα στα μελισσια,ηθελα να δω τις Αργω,τους ειχα βαλει μελισσακια που τα ειχα ξεγραψει,μολις τα ειδα εκανα τον σταυρο μου!!!
Η επομενη εβδομαδα,πρωτα ο Θεος θα ειναι εβδομαδα κατασκευης Αργω....

Γιώργος είπε...

Βασίλη και Βαγγέλη, μπράβο σας! Εδώ κι ένα-δυο χρόνια διαβάζω για την "Αργώ". Τώρα βλέπω και μέσα από σας να επεκτείνεται η χρἠση της. Κι απ' τα σχόλιά σας αντιλαμβάνομαι πως αξίζει τον κόπο ν' ασχοληθεί κάποιος μαζί της.

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η λίστα ιστολογίων μου

ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ