ΚΑΝΕ ΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

μανες

μανες

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ??

Όταν ήμουνα μικρός τα σαββατοκύριακα πηγαίναμε στον Πλαταμώνα με την παρέα. Καθόμασταν ώρες ολόκληρες στον ήλιο και δεν παθαίναμε τίποτα. Τώρα εάν καθίσεις κάτω από τον ήλιο το μεσημέρι για 15 έως 20 λεπτά θα πάθεις έγκαυμα . Φυσικά θα μου πείτε φταίει η ατμοσφαιρική ρύπανση . Και ποιος την κάνει ?? Μόνη της γίνεται ? Εγώ την κάνω ο νεοέλληνας με τα 3 αυτοκίνητα , τις 4 ΤV , τα 40 φώτα που ανάβω στο σπίτι και πολλά άλλα . Η θάλασσες τότε ήταν πεντακάθαρες χωρίς σκουπίδια . Δεν ξέρω τι φταίει. Σίγουρα η αδιαφορία μου , ο οχαδερφισμός μου και σίγουρα η σκέψη ότι θα τα μαζέψουν οι υπεύθυνοι της καθαριότητας. Τώρα που είναι καλοκαίρι και θα γεμίσουν οι παραλίες κόσμο , θα πρέπει όλοι μας να μην αφήνουμε ΤΙΠΟΤΕ στην παραλία καθώς και στους δρόμους από τους οποίους θα περάσουμε . Φτάνει πια η αδιαφορία . Πρέπει να μάθουμε να μαζεύουμε τα σκουπίδια μας , αλλά και να κάνουμε χωρίς ντροπή την παρατήρηση σε εκείνους που δεν θα πράξουν το ίδιο. Για περισσότερα διαβάστε και το παρακάτω άρθρο μπας και ταρακουνηθούμε λίγο .

1 σχόλιο:

GRAINBOW είπε...

Εχεις απολυτο δικιο Βασιλη.
Μακαρι να σκεφτοταν ετσι ολος ο κοσμος...
Πιστευω οτι ολοι οι μελισσοκομοι ετσι σκεφτονται

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Η λίστα ιστολογίων μου

ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ